"בהעלותך את הנרות אל מול פני המנורה יאירו שבעת הנרות".

פירש מו"ר הגאון רבי יהודה צדקה זצ"ל בספרו 'קול יהודה', כי הבנים והבנות הם הנרות של האדם, הנשמות שהקב"ה הפקיד בידו, ועליו מוטל לשמור עליהם כראוי, לגדל ולחנך אותם לתורה ויראת שמים טהורה, וזהו: "בהעלותך את הנרות", עליך מוטל להעלות ולרומם את נשמותיהם של ילדיך, להעלות אותם במסילה העולה בית אל, "אל מול פני המנורה […]