יו"ר תנועת שס הרב אריה דרעי בפגישה אישית חמה ובסיור עם הרב יוסף חיים בצרי בכותל הדרומי

לפני כשבוע וחצי הרב יוסף חיים בצרי שליט"א התארח בלשכתו בירושלים של יו"ר תנועת ש"ס הרב אריה דרעי יחד עם מי שיזם את המפגש המיוחד- חבר מועצת העיר ומנכ"ל המוסדות יאיר שושן, אליהם הצטרפו נבחרי הציבור המסורים, המשנה למנכ"ל משרד הרווחה הרב משה לבון, סגן ראש העיר הרב אושרי אביכזר והגברת עליזה ביטון, הרב אריה שמע רבות על הצמיחה הגדולה הקיימת בקריה החרדית ועל הצורך הממשי לחזק את הקהילה ולסייע בהשלמת בניית בית הכנסת הגדול (הכותל הדרומי) ורצה לשמוע ממקור ראשון ומפי הרב שליט"א על קצב הבנייה, על האתגרים ועל מה שחסר כספית כדי לחנוך את המקום כמה שיותר מהר, השיחה התקיימה באווירה מאוד טובה ועם רצון משותף לחזק את העשייה המשותפת למען תושבי הקריה בפרט ותושבי העיר בכלל, הרב סיפר על הצוואה שהשאיר מור אביו הרב בנימין זאב בצרי זצ"ל להשלים את הבנייה ועל כמה שהוא רואה בזה את שליחות חייו עבור תושבי העיר היקרים שמחכים ולמצפים לכך כבר מעל 25 שנה, מנכ"ל המוסדות סיפר לרב אריה על קמפיין גיוס ההמונים שדרכו זכינו לגייס 20,000,000 ש"ח ושבזכותו הגענו לישורת האחרונה ועל הדחיפות בסיוע כספי שיעזור להשלים את המצווה ולפתוח את שערי המקום לרווחת הציבור, בסיומה של הפגישה הרב שליט"א הזמין את הרב אריה להגיע לבאר שבע לביקור באתר בית הכנסת וכך היה, ביום שני האחרון הגיע לסיור יושב ראש תנועת שס יחד עם המרא דאתרא וראב"ד הרב אברהם דרעי שליט"א, רבה של הקריה החרדית הרב יוסף חיים בצרי שליט"א, יו"ר המועצה הדתית הרב עופר כרדי, סגן ראש העיר הרב אושרי אביכזר שליט"א, יאיר שושן, מנהל הפרוייקט המסור ר' דוד אמור שפרס בפני הרב אריה מה חסר כדי שנזכה לחנוך בהקדם את המקום ור' יהודה בצרי שמוסר את נפשו על הבניין.

הרב אריה עבר בכל קומה, חדר אחר חדר והתרשם עמוקות מהבניין המרשים,  מהמורשת המפוארת של הרב זצ"ל ומההתגייסות היוצאת דופן של תושבי העיר באר שבע, הוא הביע את התפעלותו הרבה מהמקום והבטיח לפעול בכל כוחו ובכל הכלים העומדים לרשותו כדי לסייע בסגירת הפרויקט בהקדם האפשרי. מעבר להשלמת המבנה, הביעו הצדדים אופטימיות רבה לגבי העתיד, מתוך תקווה שפרויקט זה יהווה יריית פתיחה לשיתוף פעולה רחב ופורה לקידום עשייה ציבורית, תורנית וחברתית ענפה בבאר שבע, ראוי לציין את מה שלא כולם יודעים כי מעבר לתרומות של הציבור הגיע מהם תקציב של מעל 1,600,000 ש"ח בעבר הלא רחוק הרבה בעזרת הגברת עליזה ביטון שתחיה

הפגישה הסתיימה בברכת דרך צלחה והודיה לה' על הזכות להיות בעבר ובע"ה בעתיד הקרוב שותפים יחד בהשלמת בית ה'.